joi, 17 noiembrie 2011

Tic,Tac..

Si totusi,de ce?!

Si totusi ma intreb de ce? Ma intreb de ce ai intrat in viata mea doar ca sa ma faci sa sufar.
De ce dracului ai intrat in viata mea,dandu-mi aripi sa zbor,daca tu m-ai lasat sa cad?
A trecut atat amar de vreme si totusi eu nu te-am uitat,eu continui sa traiesc in trecut,continui sa traiesc in negare.
Da,continui sa neg ca tu ai pe altcineva,continui sa neg ca tu ai trecut peste si ca eu sunt proasta care inca traieste in trecut.
Am spus de atatea ori ca o voi lua de la capat,si totusi nu am reusit. Ei bine acum sper sa o fac,pentru ca tu acum nu este decat o a dracului amintire care m-a facut sa sufar,care m-a facut sa am cele mai intunecate ganduri. Nu imi meriti pritenia,nu meriti nici macar sa ma uit la tine,si totusi inca sunt amica ta.
Asa ca poti face ce vrei tu,de acum incolo nu vei fi decat o alta amintire. Pentru ca pentru mine esti mort.

Nyko ;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu