duminică, 23 septembrie 2012

School again.



Revin cu un nou post la o saptamana dupa inceperea scolii. Cum va simtiti in nou an scolar? Eu nu ma simt prea bine, simt cum deja toata presiunea este pusa asupra mea, cum toti se asteapta de la mine sa iau note cat mai mari si sa invat toata ziua pentru BAC.
Nu m-am gandit niciodata ca a XII-a poate fi usoara, dar nici nu am crezut ca ma poate epuiza atat de mult. Nici nu am inceput bine scoala si profesorii deja au inceput sa predea de parca ar veni sfarsitul lumii si sa ne pregateasca pentru BAC. Ok, nu zic ca nu e bine, doar ca frate ne-ati luat prea asa din prima ca sa zic asa. Oricum eu sunt obisnuita cu ritmul asta, sau cel putin sper sa ma obisnuiesc cat mai repede.
Maine o noua zi de scoala, slava cerului ca am doar cinci ore, saptamana trecuta ne-au omorat cu sapte ore incontinuu si acum cred ca pot respira si eu usrata, sper. Nu am vazut inca orarul de marti, deci sa ma bucur de astea cinci ore cat pot nu?
Nici nu am inceput bine anul si pot spune cu mare ardoare ca vreau din nou vacanta, dar nu cea de vara ca asta inseamna BAC, o vreau mai intai pe aia de iarna ca sa am timp sa invat ceva. Heh candva o sa ma revansez si o sa postez mai mult. Pana la urmatoarea postare pupici!

Nyko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu