joi, 22 noiembrie 2012

I just tired..or not?


"Cerul nostru albastru de ce l-ai facut gri, zi? "


Am gasit poza asta draguta si nu am putut sa nu ma gandesc la tine. Intodeauna o fac, cum vad o poza cu subiect asemanator gandul imi zboara la tine.
E de bine? E de rau? Nu stiu, din nou acelasi raspuns, aceleasi doua cuvinte care imi bantuie mintea " nu stiu". 
Ce ar trebui sa fac? Nu stiu. Ar trebui sa iti spun ce simt? Raspuns : Nu stiu. Toate aceste intrebari fecvente au un singur raspuns. Iar asta ma doare, ma deruteaza si ma face sa ma simt mai rau ca orice om de pe pamant. Sa mi se intample doar mie asta? Nu, nu cred probabil ca in lumea asta sunt oameni care o duc de o mie de ori mai rau ca mine, dar pentru mine ce simt acum este devastator, simt ca si cum cerul se prabuseste doar in capul meu.
Poate ca sunt doar obosita si stresata dat fiind ca ma pregatesc intens pentru BAC inca de pe acum, sau poate ca este doar matematica care imi da batai de cap, nu stiu.
Poate ca daca o sa ma relaxez putin nu o sa ma mai gandesc la tine.
Defapt, pe cine dracului incerc sa mint eu? Sunt asa te patetica incercand sa dau vina pe aia si pe aia, doar pentru ca imi este frica sa recunosc.
Doar pentru ca imi este frica sa recunosc ca simt ceva pentru tine, ceva mult mai puternic decat simpla prietenie care ne leaga de atatia ani.
Am inebunit? Ar putea fi si asta un raspuns, dar daca ar fi adevarat nu ar trebui sa stau aici si sa tastez, deci optiunea asta se taie.
Atunci ce se intampla cu mine? Stiti ce imi spune acea voce din interior? [nu nu cea care ma face sa fiu nebuna :)) ] imi zica ca m-am indragostit si ca nu vreau sa recunosc. Sa fie asa?
Nu stiu.

Si pentru sfarsit sa va dau o melodie pe care o ador eu si care m-a inspirat sa scriu aceasta postare. Pana la urmatoarea.

Nyko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu