marți, 9 aprilie 2013

Punct si de la capat. Finaly.

Spring feel's good. 


Mda, nu stiu cand s-a intamplat sau cum, dar insfarsit pot sa spun, defapt sa tip in gura mare ca s-a terminat! Da sunt libera din nou, nu te mai iubesc, nu mai am nici macar un fior cand vorbesc cu tine, am vorbit azi si ghici ce? M-am purtat exact ca o vechie prietena care te mustruluieste ca ai facut o greseala, ei bine sa tii minte comportamentul asta, pentru ca mereu voi fi asa cu tine. Insfarsit sunt libera sa iubesc din nou. 
Am realizat insfarsit ca este momentul sa merg mai departe si fix asta am facut, ghici ce? Nu imi mai pasa, imi traiesc clipa, nu merita sa traiesti in trecut, cu cat de adancesti mai mult in el, cu atat mai mult esti orb si nu vezi prezentul care asteapta sa faci ceva, care asteapta ca tu sa iti revi, care asteapta sa traiesti clipa si sa nu te mai uiti nici macar o secunda in trecut. 
Ei bine asta fac eu  acum, nu o sa mai privesc nici macar o secunda la ce a fost, vorba aia "Ce a fost, a fost" . 
Am intalnit pe cineva, poate ca este din cauza acelei persoane schimbarea mea de atitudine, insa chiar nu imi pasa, acea persoana stie cum sa se poarte, stie sa discute cu mine, practic ma adancesc in conversatii inutile sau utile cu acea persoana si nu ma plictisesc, cu tine nu era asa si acum stiu de ce dar nici ca imi mai pasa, esti de domeniul trecutului, esti doar un vechi prieten si asa o sa ramai. 


Acum o sa postez o melodie care nu are nici o legatura cu ce am scris eu aici, insa o ador si sper sa va placa si voua : 

Nicoleta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu